Travel

Bella Italia – 2.Florence

Am spus ca revin cu urmatoarea oprire din operatiunea “cateva orase din Italia in 5 zile”.Am ajuns in Florenta cu trenul din Milano,cred ca era destul de tarziu, cam asa ora 19.00.Trebuia sa ne cautam hotelul unde am facut rezervare si normal ca nu am gasit nicaieri Wifi,defapt am gasit dar era foarte complicat: iti trebuie un cont,un numar de telefon si credit,deci foarte aiurea. Am inceput sa umblam hai hui sa ne cautam hotelul,cu valizele dupa noi,lesinati de foame si cu crize la pachet. Evident ca ne-am invartit aiurea in tramvai pe cateva strazi, la un moment dat am ajuns sa parcurgem de 3 ori aceleasi stradute. Am ajuns intr-un final fericit,intreband incolo-incoa. Siiiiiiiiiii intram in hotel, defapt era o cladire cu 4 etaje unde la al treilea etaj se afla defapt hotelul, siiiiii intram in cladire si vedem un lift de pe vremea razboiului. Eu am avut curajul sa urc in el si prietenul nostru durdului,restul au luat-o pe scari. Am avut putine emotii sa nu depasim limita de kg si sa nu cadem liber la subsil. Nu va imaginati cum arata liftul, chiar imi pare rau ca nu i-am facut poza. La receptie un mosulica simpatic, ne cazeaza. Ce ne interesa pe noi cel mai mult evident :avere la connsessione wifi??-“si si”zise mosu’. Ok, ne conduce in camera.Am rezervat o camera de 4 persoane cu gandul ca va fi distractie. Si asa a si fost: intram in camera si muti de tacere inlemnim 5 secunde…si incepem sa radem cu lacrimi si hohote si ne tineam de burta.Asa camera de hotel nu am mai vazut, cred ca si la spitalul de nebuni unde ii cel mai rau (la mine in Arad) nu era asa. Nu stiu cum sa va explic, nu sunt cuvinte. Nu era vorba de lux sau figur, pur si simplu camare era un dezastru. Primul lucru am vrut sa deschid geamurile si surprizica… in fata geamurilor era amplasata o schela imensa si plasa dinaia verde daca stici cum arata. Deci nu are rost sa va spun cat am ras.Apoi sa vedem ce este la TV. Normal ca nu mergea, pe langa ca era minuscul. Nu mai stiu cine a facut dus prima data dar baia plutea efectiv in apa,aproape xa intra in camera. 😂. Prietena noastra vrea sa isi sorteze cat de cat hainele intr-un dulapior, normal ca se rupe dulapul. Cireasa a fost cand a venit mosulica sa ne bata in usa pentru ca radem prea tare si trezim restul clientiilor. What the f…. eram singuri cuc in paragina aia.Iara am ras cu lacrimi. Ok,iesim sa mancam, dar greseala noastra a fost ca nu ne-am informat putin despre “viata de noapte” a orasului. Oameni buni acolo se inchid toate terasele si restaurantele la 23.30,sa papati bine pana la ora aia caci exista un “Mec” si ala ii la gara….

Dimineata pe la 7.00 fara ceva ne trezesc muncitorii,evident 😂.Mergem luam mic dejun si ne stabilim obiectivele de vizitat.Ele au fost : Superbul Dom Santa Maria del Fiore si Piazza del Duomo (neaparat de vizitat), Galeria Uffizi, Statuia lui David, Palazzo Vecchia (super), Piazza della Signoria, Piazzale Michelangelo, Ponte Vecchio,Palazzo Pitti impreuna cu Boboli Gardens care nu trebuie ratat,Basilica di San Lorento, Palazzo Medici , Giardino Bardini, am fost si la muzeu…am vazut toata Florenta aproape.Merita vizitat orasul e superb!!! Stati macar 2 zile si mergeti cat mai mult pe jos sa vedeti cat mai mult din oras. Stradutele acelea inguste sunt minunate, ramaneti uimiti ce cladiri frumoase gaditi chiar daca nu sunt asa cunoscute.

DSC_0779 DSC_0767 DSC_0754 DSC_0764 DSC_0804 DSC_0820 DSC_0813 DSC_0816 DSC_0834 DSC_0845 DSC_0857 DSC_0876 DSC_0921 DSC_0944 DSC_0953 DSC_0974 DSC_0989 DSC_0996 DSC_0022