Travel

Ah Miami,I miss u

Imagine

Daaaa,imi este dor de Miami.Am hotarat anul trecut impreuna cu al meu iubit sa mergem la americani.Am studiat terenul,am hotarat luna,ne-am tot uitat la vreme sa nu cumva ne prinda vreun uragan pe acolo si uite asa in octombrie 2013 am zburat.Sa incep cu zborul:am luat avion Budapest-Roma-Miami cu Alitalia.Pretul biletelor foarte bun avand in vedere ca le-am luat din timp (august).In Roma am aterizat frumos,nu am avut mult de alergat prin aeroport(aveam 50 de min la dispozitie sa ajungem la celalalt avion),am urcat intr-un trenulet si dusi direct la poarta spre check-in.Si de aici am mai avut 9 ore de zbor pana in Miami… lung si plictisitor pentru unii,pentru mine lejer…am dormit tot zborul.O data am mers la baie si o data m-am trezit cand am mancat.Locurile ok,tot in regula.

Pe la 14:00 si ceva (aproape 15;00 ca am stat cam mult la vama) am iesit din aeroport si m-a palit o caldura uscata de nu am stiut unde sa ma bag.Am stat doua secunde cu ochii inchisi si apoi…surpriza!Palmierii la locul lor,zgarie norii si ei,soare,cald,super.Plaja ma strigaaa iar eu aveam nevoie urgent de un dus,asa mai racoros cu aputa calduta,cum faci numai vara.Ah (acuma ploua si e frig).Am facut dusuletul,ne-am pregatit si ca Rambo ce suntem am iesit sa vizitam ( nu am dormit deloc).Normal ca eu stiu mai bine tot si de toate,ce vrajeala e si cu fusul asta orar,ma lasi,te pui in pat si daca esti obosit dormi…ce atata.Seara pe la 23;00 ne punem in pat…hopa cineva s-a trezit la 03:00 cu noaptea in cap,fresh de plecare prin oras.Nu am mai putut inchide un ochi,am stat pana la 07:00 si m-am uitat la tavan.Fratilor e pe bune cu fusul asta.Sunt niste calcule, o ora pentru fiecare zi.Deci 7 ore diferenta de fus,7 zile de revenire si acomodare.Asa dar ,am lasat-o mai moale cu plimbarile si am mers pe plaja-South Beach!Imagine